עורך דין תעבורה כפר סבא

עודכן לאחרונה ב דצמבר 3, 2022 ע"י חיים אליה

מחפשים עורך דין תעבורה ב-כפר סבא או עורך דין תאונות דרכים בעיר כפר סבא ? במשרדנו, ניתן שירות מקיף איכותי ומקצועי לנהגים אשר הוגש כנגדם כתב אישום בשל ביצוע עבירות תעבורה בכל הארץ בכלל. ובפרט, בעיר כפר סבא או עורך דין תעבורה בשרון והסביבה בין היתר בעבירות הבאות:

עבירה של נהיגה ב-מהירות מופרזת, חציית קו הפרדה רצוף, תאונות דרכים, נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, תאונת דרכים קטלנית (מוות) תאונת דרכים עם נפגעים, ועוד עבירות תעבורה רבות אשר המדינה מבקשת בהם מאסר בפועל. בדיוק כאן נכנס תפקידו של עורך דין תעבורה.

עורך דין תעבורה כפר סבא שלט עצור

משרד עורכי דין לתעבורה חיים אליה ושות' עוסק בין היתר בעבירות :

עו”ד תעבורה מ-כפר סבא מדוע צריך ?  

תפקידו של עורך דין תעבורה בכפר סבא או מכל עיר אחרת, הוא לאפשר את הייצוג הטוב ביותר בבית המשפט, ללא כל נטילת סיכונים ופשרות על איכות הייצוג תוך ניסיון של שנים לטובת הלקוח. יודגש כי עבירות תעבורה קורות לרוב לאנשים נורמטיבים. 

ולכן, חשוב לשכור עורך דין תעבורה ולא עורך דין שאינו בקיא בתחום התעבורה וזאת מאחר וחלק מעבירות תעבורה מבקשת המדינה באמצעות משטרת התנועה – יחידת תביעות תעבורה מאסר בפועל כדוגמת נהיגה בשכרות או נהיגה בזמן פסילה. ולכן, ישנה חשיבות קוהרנטית ל-שירותים משפטיים מאותו עורך דין בבית המשפט. חיים אליה עורך דין בכפר סבא מנהל ובעלים של משרד עורכי דין בכפר סבא, מעניק שירותים משפטיים בכל הארץ.

עו"ד חיים אליה דין דיני תעבורה בכפר סבא גם בוחן תנועה ואף שירת במשטרת ישראל כתובע תעבורה משך שנים, כך שניסיון וידע בתחום כלל לא חסר.

מדוע אין אני יכול לייצג את עצמי וחשוב להיעזר בעורך דין דיני תעבורה בכפר סבא ?

עורך דין תעבורה כפר סבא ? עו"ד חיים אליה, מניסיון של שנים אינו ממליץ לייצוג עצמי בבית המשפט לתעבורה, וזאת כיון שאין הנאשם יודע דבר בהליך המשפטי. ולמה ? לרוב, לצד כתב אישום או זימון ל-בית משפט בכפר סבא יש גם חובת נקודות של משרד הרישוי/ משרד התחבורה ב-כפר סבא. ולכן, ככל והנאשם יודה יצבור נקודות של משרד הרישוי שבסופם עלול להיפסל ל-9 חודשים ויותר.

מדוע חובה לקבל ייצוג של עורך דין תעבורה בכפר סבא או עורך דין תעבורה בשרון ולא מאיזור אחר ?

שאלה זו פשוטה בהחלט מאחר ויש אסמכתאות, ולא מעט מסמכים אחרים הנמצאים בתיק. כמו גם, אישורים ביניהם גם הודעות שוטרים, עדויות אחרות, מזכרים ותמונת מהזירה. ולכן, כאשר העבירה בוצעה בעיר כפר סבא או ברמת השרון או הוד השרון ושכרת עורך דין מכפר סבא או עורך דין תעבורה בשרון כבדוגמה לעיל או מכל מקום אחר הקרוב אליך יהיה יותר קל להיפגש פיסית ולהגיע למשרדו של עורך הדין וזאת לצורך תכנון קו הגנה ראוי.

עורך דין תעבורה כפר סבא – במידה ונתפסת על עבירת תנועה, תהא אשר תהא, פגישת ייעוץ חשובה במהותה במשרדנו ניתנת ללא עלות.

בית משפט השלום בכפר סבא – רחוב טשרניחובסקי צמוד למשטרה.

למשרד סניפים נוספים –

עפולה (רחוב הולנד 13) | בני ברק מגדלי ב.ס.ר 3 | נתניה גיבורי ישראל 74 ( ליד איקאה)

משרד עורכי דין לתעבורה חיים אליה שנקר 4 קומה 1 בית ג.ר.א.פ הרצליה פיתוח – סניף ראשי.

משרד  מזכירה קרן – 077-530-9587, נייד עו”ד חיים אליה 0524-42-42-21,

להתייעצות, בכל שעה גם בשעות הקטנות של הלילה.

 קישורים שימושיים:

 פעילות כתובת פקס מייל בית משפט השלום כפר סבא בית משפט בכפר סבאמשטרת התנועה כפר סבאמשרד הרישוי כפר סבא, משרד הרישוי כפר סבא טלפון 5678*.   

ראה מה אחרים חיפשו בנושא – "עורך דין תעבורה כפר סבא"

  • תצהיר עיסוק ביישוב זכאי לצורך קבלת רישיון לכלי ירייה פרטי (עצמאי וגם שכיר)

    עודכן לאחרונה ב נובמבר 25, 2023 ע"י חיים אליה ע"מ להחתים עורך דין על תצהיר זה, אנו לא מחייבים את התייצבות המצהיר במשרדינו ניתן לבצע זאת מרחוק. בעמוד זה אפרט ואסביר מהו תצהיר עיסוק ביישוב זכאי לצורך קבלת רישיון לכלי ירייה פרטי, תצהיר לנשק אתן דוגמה לתצהיר עצמאי עיסוק ביישוב זכאי וגם אתן דוגמא לתצהיר…

  • נהיגה בפסילה / נהיגה בזמן פסילה / נהיגה בשלילה כל המידע

    עודכן לאחרונה ב נובמבר 21, 2023 ע"י חיים אליה במאמר זה אסביר את כל הקשור לנהיגה בפסילה או נהיגה בשלילה (פסילה או נהיגה בשלילה אותה משמעות) תוך ציטוט פסיקה רלוונטית לעבירה זו. כמו גם, אסביר מהם העונשים בגין נהיגה בזמן פסילה בפעם הראשונה (מה העונש על נהיגה בשלילה) ונהיגה בזמן פסילה בפעם השנייה. נהיגה בשלילה…

  • המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אפילפסיה

    עודכן לאחרונה ב פברואר 12, 2022 ע"י חיים אליה ישנן סיבות שונות אשר נהגים נדרשים להגיע אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, או בשמו המוכר יותר המרב"ד.  למשל נהג שהוא חולה אפילפסיה, יופנה לבדיקה אצל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אפילפסיה.. למעשה, כל נהג שהוא חולה במחלת האפילפסיה, מחוייב לדווח למשרד הרישוי על מחלתו. לדוגמא, אפילו אם…

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע