עורך דין תעבורה ברעננה

עודכן לאחרונה ב מרץ 25, 2022 ע"י חיים אליה

לאחרונה התעדכן ב – 12/08/2020 ע”י עורך דין תעבורה חיים אליה

מחפשים עורך דין תעבורה ברעננה ? משרדנו עוסק מזה שנים בתחום התעבורה על כל סוגיו ורבדיו לפניכם חלק מהעבירות בהם המשרד עוסק: נהיגה ב- מהירות מופרזת, חציית קו הפרדה רצוף, מכון רפואי או מכון הארבעה, אי כשירות נפשית או התנהגותית, עצור בנהיגה בפסילה, נתפסתם נוהגים ללא טסט וביטוח בתוקף או ב- נהיגה בשכרות, תאונת דרכים קטלנית (מוות) תאונות דרכים עם נפגעים, ועוד כתבי אישום בגין עבירות תעבורה רבות אשר המדינה מבקשת בהם מאסר בפועל.

כאן נכנס תפקידו של עורך דין תעבורה מרעננה והסביבה לייצוג בבית משפט. מקצת העבירות בהם המשרד מטפל :

נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול או נהיגה בשכרות.

עונש על נהיגה בשלילה (שלילת רישיון נהיגה).דוגמאות להמרת דו”ח תנועה לאזהרה.

שחרור רכב מוחרם ב-נהיגה בשכרות או נהיגה במהירות מופרזת. 

קבלת רישיון רכב חזרה. (פסילה מנהלית) 

ביטול איסור שימוש ברכב.

ביטול דו”ח טלפון נייד בזמן נהיגה  ועוד.

מדוע צריך עורך דין תעבורה ברעננה ?

תפקידו של עורך דין ברעננה או בכל עיר אחרת הוא לאפשר את הייצוג הטוב ביותר ללא כל נטילת סיכונים ופשרות על איכות הייצוג תוך ניסיון של שנים ובדיוק בזה משרדנו עוסק. ולכן, במידה והואשמת באחד מהעבירות לעיל ועוד רבות אחרות בהם המדינה הגישה כתב אישום לבית משפט הקרוב (במקרה זה בית משפט לתעבורה מחוז מרכז בפתח תקווה) אשר לו הסמכות המקומית ראוי להתייעץ עם עו”ד תעבורה מרעננה.

עורך דין תעבורה ברעננה - עו"ד חיים אליה עריית רעננה
עו"ד תעבורה בעיר רעננה עו"ד חיים אליה

משפט תעבורה ללא עורך דין תעבורה בבית המשפט.  

מניסיון של שנים איני ממליץ לייצוג עצמי וזאת כיון שאין הנאשם יודע דבר בהליך המשפטי שכן, לרוב לצד כתב אישום או זימון לבית משפט יש גם חובת נקודות של משרד הרישוי.

ולכן, ככל והנאשם יודה יצבור נקודות של משרד הרישוי שבסופם עלול להיפסל ל-9 חודשים ויותר במיוחד עם התקנות החדשות שלא מאפשרות מקום לסיים תיק ללא התערבות של עורך דין ובכך להציל את הנקודות.

משרד עורכי דין תעבורה חיים אליה ושות’  

משרד עורכי דין חיים אליה ושות’ עוסק בכל סוגיה משפטית, אשר קשורה לענייני תעבורה, זקוקים לעו”ד תעבורה, הכלל הראשון לבחירה של עורך דין לתעבורה, הינו הוותק והניסיון בתיקים מורכבים וההיכרות של עו”ד לדיני תעבורה עם ביהמ”ש לתעבורה בעיר, במקרה זה בית משפט לתעבורה אשר שומע דיונים הינו בית משפט לתעבורה בפתח תקווה ברחוב משה הס 20. 

עו”ד תעבורה, חייב להיות בקיא בחקיקה ובפסיקה העדכנית. כמו גם הכימיה עם עו”ד לתעבורה חשובה ולכן, חשוב כי תחושו בנוח עימו. תקשורת כנה עם עוה”ד, רק תשיג לכם את התוצאה המשפטית הרצויה.

אחת מעבירות התנועה הנפוצות שבהחלט מצריכות ייעוץ עם עורכי הדין לתעבורה.

נהיגה בחוסר זהירות, הינה אחת מעבירות התנועה הנפוצות. לאורך כל ומוסכם כי עבירה זו מוגדרת בסעיף 21{ג} לתקנות התעבורה וזוהי לשונה:

“לא ינהג אדם ברכב בקלות ראש או בלא זהירות, או ללא תשומת לב מספקת בהתחשב בכל הסיבות ובין

השאר בסוג הרכב, במטענו, בשיטת בלמיו ומצבם, באפשרות של עצירה נוחה ובטוחה והבחנה בתמרורים,

באותות השוטרים, בתנועת עוברי דרך ובכל עצם הנמצא על פני הדרך או סמוך לה במצב הדרך”.

עבירה  זו, ב – דיני תעבורה אמנם אינה מוכרת בקרב הנהגים. למרות שזו עבירה קלה יחסית, ודינה הינו 500 ש”ח קנס כספי  ו-6 נקודות לחובת הנהג על פי שיטת הניקוד,

אך לעומת זאת, כאשר נהג נאשם בעבירה זו, הוא יקבל זימון לביהמ”ש לתעבורה והענישה תשתנה בהתאם כך שלא יהיה מדובר יותר בקנס.

יש לציין, כי אם עבירה זו של נהיגה בהיסח דעת או בקלות ראש, אך מצד שני נגרמה תאונה בגינה, זו הסיבה שהענישה תשתנה. ולכן, אם זומנתם לביהמ”ש לתעבורה, מומלץ לדאוג לייצוג ע”י עורך דין לתעבורה. ישנם מקרים אשר בהם נהגים אשר נוהגים בקלות ראש, מזלזלים בחוקי התנועה ואדישים לתוצאות האפשריות שעשויות להיות הרות אסון.

עבירה זו, מוגדרת בסעיף 62{2} לפקודת התעבורה, כשאר סעיף זה קובע, כי הנהיגה נעשתה ברשלנות או במהירות שיש בה סכנה לציבור, אף אם היא פחותה מהמהירות המקסימאלית שנקבעה.

ייצוג ע”י משרד עורכי דין חיים אליה ושות’ בגין תאונות דרכים בבית המשפט לתעבורה.

כאשר מדובר על תאונות דרכים, חובה על נהג אשר הואשם בגרימת תאונת דרכים לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה ברעננה.  ישנה חומרה של עבירות כגון תאונות דרכים, אך ישנם מקרים שונים שעל פיהם, ביהמ”ש לתעבורה יקבע את העונש עליהן. למשל, כאשר נהג, נהג במהירות מופרזת ועקב כך גרם לתאונת דרכים עם נפגעים, או שנהג גרם מוות ברשלנות בגלל עבירות תנועה, כגון אי ציות לרמזור , אי ציות בתמרור עצור, אי מתן זכות קדימה שגרמה לתאונת דרכים וכדומה.

המטרה של עורך דין תעבורה ברעננה במקרה של תאונת דרכים עם הרוגים, תהיה כי כתב האישום לא יכלול סעיף בגין הריגה, אלא למעשה גרימת מוות ברשלנות שאם לא כן יהיה אישום חמור באופן משמעותי.

בשלב זה, עורך דין תעבורה ברעננה ינסה להגיע להסדר טיעון אשר יקל, על הנאשם בכדי שלא יוטל על הנהג עונש מאסר בפועל, כי אם עבודות שירות בלבד.

למעשה, אדם שנאשם בגרימת תאונת דרכים, אינו בעל כוונת זדון והוא אינו פושע, ולכן על המדינה יהיה יותר קשה לבסס את ה-יסוד הנפשי שבעבירה.   כך או אחרת, על מנת לא להסתבך עם החוק בקשר לאי ציות של חוקי התנועה, היות וזה יכול להיות רגע אחד של חוסר תשומת לב ראוי להתייעץ עם עו”ד.

מתי יש לפנות לעו”ד תעבורה ברעננה?

פנייה אל עורך דין תעבורה ברעננה אינה חייבת להיות רק בגין תביעת נזיקין, כאשר ישנה מעורבות בתאונת דרכים ע”מ לקבל כספי ביטוח. לרוב כאשר, ישנו זימון לביהמ”ש, כאשר אדם סבור כי לא ביצע את עבירת התנועה המיוחסת לו והוא מעוניין לערער לחילופין עם הגשת כתב אישום ועוד. ההעדפה תהיה כמובן לעו”ד אשר בקיא ב- דיני תעבורה וכבר נחל הצלחות רבות בתחום זה.

למשרד סניפים נוספים –

עפולה (רחוב הולנד 13) | בני ברק מגדלי ב.ס.ר 3 | נתניה גיבורי ישראל 74 ( ליד איקאה)

משרד עורכי דין חיים אליה שנקר 4 קומה 1 בית ג.ר.א.פ הרצליה פיתוח -סניף ראשי.

משרד 077-530-9587, נייד 0524-42-42-21, להתייעצות תתקשר בלי להסס ייעוץ ראשוני ללא עלות.

עורך דין תעבורה ברעננה – עו"ד חיים אליה.

ראה מה אחרים חיפשו :

  • תמרור זכות קדימה | מתן זכות קדימה | כללי מתן זכות קדימה בצומת כל המידע לשנת 2023 (ב- צומת, הולך רגל, מעגל תנועה, קנס, דו"ח וזימון לבית משפט)

    עודכן לאחרונה ב אוקטובר 31, 2023 ע"י חיים אליה אי מתן זכות קדימה, תמרור זכות קדימה כללי מתן זכות קדימה בצו – עבירת אי מתן זכות קדימה במילים אחריות לא לכבד את התמרור המוצב, אם במתכוון או לא במתכוון נחשבת בתור “עבירת סל” כאשר מדובר על נהיגה בקלות ראש,  בפועל הנהג לא נתן זכות קדימה ל-…

  • שלילת רישיון נהיגה כל המידע לקבלתו חזרה

    עודכן לאחרונה ב נובמבר 21, 2023 ע"י חיים אליה במאמר זה, אציג מספר דרכים על מנת להתמודד עם שלילת רישיון נהיגה, אך בטרם אפרט, ואסביר על סוגי שלילת רישיון. הדרך להתמודדות עם פסילת רישיון נהיגה מסיבה נפשית בתחום המשפט, קיימים סעיפים והוראות ספציפיות, כאשר הן יורדות לפרטי פרטים וישנם כאלה שאף אינם ניתנים לפרשנות. יחד…

  • שלילת רישיון לנהג חדש: כל מה שצריך לדעת

    עודכן לאחרונה ב נובמבר 11, 2023 ע"י חיים אליה שלילת רישיון נהיגה לנהג חדש – בעמוד זה אפרט את כל סוגי השלילות שיש לנהג חדש, כולל הסבר מקיף על נקודות נהג חדש, מה ההשלכות של נהג חדש, תאונה נהג חדש, ואיך מטפלים בדוחות או בזימון לדין מסוג של נהג חדש ע"מ שנהג חדש לא יעשה…

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע