עורך דין תעבורה בהרצליה

עודכן לאחרונה ב מרץ 16, 2023 ע"י חיים אליה

מחפשים עורך דין תעבורה בהרצליה – עו"ד לדיני תעבורה בעיר הרצליה הרצליה ?

המדינה הגישה כתב אישום נגדכם בגין עבירה של נהיגה במהירות מופרזת, חציית קו הפרדה רצוף, הגיע זימון בדואר מהמרב”ד (מכון הארבעה) אשר קובע כי אינכם כשירים לנהיגה בטוחה, מחמת כשירות נפשית או התנהגותית, עצור בנהיגה בפסילה, נתפסתם נוהגים ללא טסט וביטוח בתוקף  או בנהיגה בשכרות, ביצעתם תאונת דרכים רק נזק או תאונת דרכים קטלנית (הרוג)?

הייתם מעורבים בתאונות דרכים עם נפגעים דהיינו תאונת שרשרת עם נפגעים, מתמודדים מול כתבי אישום בגין עבירות תעבורה רבות בהרצליה. כאן נכנס תפקידו של עורך דין תעבורה בהרצליה והסביבה. משרד עורכי דין תעבורה חיים אליה בניהולו של עו”ד חיים אליה יחד עם עורך דין לענייני תעבורה גלעד משאט מתמחים בייצוג נהגים עם כתבי אישום חמורים בדיני תעבורה

לא רק בעבירות אלו אלא גם עורכי הדין מתמחים בין היתר ב- עבירות תנועה הבאות:   

מדוע חובה ייצוג ע”י עורכי דין לתעבורה בהרצליה ולא לבד ?

תפקידו של עורך דין לתעבורה בהרצליה או עורך דין תעבורה בצפון או עורך דין תעבורה בשרון בכל עיר אחרת הוא לאפשר בתחום דיני התעבורה, ייעוץ וייצוג, ו- נתינת שירותים משפטיים,  הטוב ביותר ללא כל נטילת סיכונים ופשרות על איכות הייצוג, בתחום התעבורה.

עורך דין תחבורה, בעל ניסיון של שנים ב-דיני תעבורה לטובת הלקוח לא יתפשר מהר על כל עבירת תנועה וילחם לטובת הלקוח,  ולא בכדי זכה משרד עורכי דין לדיני תעבורה בהרצליה חיים אליה ל-עורכי הדין תעבורה מומלצים  ואף הוגדר כעורך דין תעבורה מומלץ ע”י לקוחותיו יחד עם ביקורות לא פחות ממצוינות (למעלה מ170 המלצות).

עורכי דין לדיני תעבורה בהרצליה חיים אליה

עורך דין תעבורה בהרצליה – עבירות תעבורה קורות לרוב לנאשמים נורמטיביים. ולכן, במידה והואשמת באחד מהעבירות לעיל ועוד רבות אחרות, בהם המדינה הגישה כתב אישום לבית משפט הקרוב במקרה זה בית משפט לתעבורה בתל אביב אשר לו הסמכות המקומית ראוי להתייעץ עם עו”ד תעבורה בהרצליה.

עורך דין תעבורה בהרצליה - עו"ד חיים אליה

מדוע אין אני יכול לייצג את עצמי בבית המשפט לתעבורה ?

מניסיון של שנים חשוב לקבל ייעוץ כמו גם איני ממליץ לייצוג עצמי וזאת כיון שאין הנאשם יודע דבר בהליך המשפטי שכן לרוב לצד כתב אישום או זימון לבית משפט יש גם חובת נקודות של משרד הרישוי. ולכן ככל והנאשם יודה יצבור נקודות של משרד הרישוי שבסופם עלול להיפסל ל-9 חודשים ויותר. 

מעבר לכך, חשוב להדגיש כי שמירה על רישיון הנהיגה ואף הימנעות ממאסר בפועל או פתיחת תיק פלילי העלול לפגוע בעתידך כל זאת ייעשה רק ע”י עו”ד תעבורה.

מדוע חובה לקחת עורך דין תעבורה בהרצליה לייצוג בבית המשפט לתעבורה ולא ממקום אחר ?

עורך דין תעבורה בהרצליה ? – שאלה זו פשוטה בהחלט, מאחר ויש אסמכתאות, ולא מעט מסמכים אחרים הנמצאים בתיק. כמו גם, אישורים ביניהם גם הודעות שוטרים, עדויות אחרות, מזכרים ותמונת מהזירה.

ולכן, כאשר שכרת עורך דין בהרצליה או בכל מקום אחר הקרוב אליך יהיה יותר קל להיפגש פיסית ולהגיע למשרדו של עורך הדין וזאת לצורך תכנון קו הגנה ראוי לאחר שעורך הדין עובר על חומר הראיות ושומע את גרסתך. אם נתפסת על עבירת תנועה, תהא אשר תהא, פגישת ייעוץ חשובה במהותה במשרדנו ניתנת ללא עלות.

למה אנחנו ?

ראה מספר רב של המלצות מלקוחות המשרד על השירות וחשיבה משפטית

כי אנו לא מתפשרים על איכות הייצוג ראה ביקורות על המשרד (גלגל למטה).

למשרד סניפים נוספים –

עפולה (רחוב הולנד 13) | בני ברק מגדלי ב.ס.ר 3 | נתניה גיבורי ישראל 74 ( ליד איקאה)

משרד עורכי דין חיים אליה, בניהולו של עורך דין חיים אליה ממוקם ברחוב שנקר 4 קומה 1 בית ג.ר.א.פ הרצליה פיתוח.

לפניכם אף קישור הגעה לבית משפט השלום בהרצליה

ליצירת קשר טלפון במשרד (רב קווי) 077-530-9587 או ישירות לעו"ד חיים אליה 0524-42-42-21 – ייעוץ ראשוני ללא עלות.

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע