איך לבטל קנס/דוח על טלפון (שימוש בטלפון בזמן נהיגה) נייד בזמן נהיגה המדריך המלא.

עודכן לאחרונה ב פברואר 6, 2024 ע"י חיים אליה

קנס על טלפון בנהיגה 2024/2023 – כל המידע בעניין דוח משטרה על טלפון כולל איך לבטל, (ביטול דוח החזקת טלפון) בעמוד זה אפרט כיצד ניתן לבטל דוח על טלפון / שימוש בפלאפון נייד בזמן נהיגה שימוש. כמו גם אפרט לגבי שימוש בטלפון ברמזור, קנס על דיבור בטלפון, כמה נקודות על טלפון (כמה נקודות זה טלפון) ? ביטול נקודות טלפון ועוד –

בטרם אסביר, ראוי להדגיש מהי עבירה של נהיגה עם נייד. קרי, שימוש בטלפון בזמן נהיגה, האם עצם ההחזקה בנייד או עצם השיחה מהווה עבירה ? מה קורה עם מגיעים לבית המשפט בעבירה של קנס על טלפון נייד ללא ייצוג ? דהיינו מגישים ערעור על דוח טלפון ללא ייצוג.

לגבי השאלה האחרונה, כבר עתה אדגיש כי, במידה ולא יהיו טענות משפטיות נכונות כגון: השוטר טעה, השוטר לא ראה וכו'. בית משפט יכול ליתן פסילה של עד חודשיים ימים (60 ימים). ובנוסף, קנס ופסילה על תנאי, למי שסתם מגיע לדיון ללא עורך דין או ללא ייצוג הולם. שכן בתי משפט רואים בזה בזבוז של זמן ורצון לגרור הליכים מיותרים.

ביטול דוח/קנס טלפון נייד
שימוש בטלפון בזמן נהיגה עו"ד תעבורה חיים אליה

ביקורות של עו"ד חיים אליה, מנהל ובעלים של משרד עורכי דין תעבורה חיים אליה ושות' – על התקנה החדשה בעניין שימוש בטלפון בזמן נהיגה, והסטת המבט.

עונה על השאלה האם ניתן לאכוף את ההנחיה ולפיה יינתן דו"ח או קנס על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, בתוספת של 8 נקודות – דו"ח בגין עבירה של שימוש בטלפון – דינו בטלות באמצעות ייצוג, ולא לשלמו.

תוכן העמוד – בעמוד זה נדבר על :

באיזה אופן מותר להשתמש במכשיר הטלפון הנייד בעת הנהיגה ?

אופן שבו מותר להשתמש במכשיר הטלפון הנייד בעת הנהיגה : כאשר הנייד נמצא במתקן קבוע ברכב המונע את נפילתו, כל פעולה אחרת לא מצדיקה קנס/ דו"ח ונקודות לצידם. היה וקיבלתם דוח גם אם המכשיר לא היה במתקן קבוע אפשר לבטלו, לפרטים והסבר מפורט בהמשך העמוד או ליצור קשר.

האם מותר או אסור שימוש בנייד בזמן נהיגה | שימוש בטלפון בזמן נהיגה – דוח על טלפון נייד 2024 ?

ראשית נבהיר כי גם משנת 2019 ועד היום, לא שונתה ההנחיה הן של המשטרה והן של המחוקק ב – שימוש בטלפון בזמן נהיגה בגובה קנסות/דוחות על טלפון נייד.

יודגש כי, לאחוז במכשיר סלולרי (טלפון נייד) הינו אסור בכל צורה שהיא בזמן נהיגה. אך שימוש בנייד שהוא במקום קבוע ברכב ו/או באמצעות דיבורית מותר.
סביר להניח כי לאור כמות הדוח”ות הנרשמים לנהגים בגין עבירת שימוש בנייד בזמן נהיגה, ישנו קשר ישיר לתאונות דרכים.

וזאת מאחר ומספר התאונות משנה לשנה הולך וגדל בעקבות חוסר תשומת לב לנעשה בכביש והעברת תשומת הלב למכשיר הסלולר בזמן הנהיגה.
לכן, בתי המשפט החליטו להילחם בתופעה מלחמת חורמה ובאפס סובלנות.

מהי התקנה בעניין תפיסת נייד בזמן נהיגה שנת 2024 ? 

להלן תקנה 28(א) לתקנות התעבורה עבירת טלפון נייד בנהיגה לשנת 2024 : נוהג רכב חייב להחזיק בידיו את ההגה או הכידון כל עוד הרכב בתנועה;
אולם רשאי הוא להסיר יד אחת מן ההגה או הכידון אם עליו לעשות בה דבר להבטחת פעולתו התקינה של הרכב או לקיום כללי התנועה.

דוח פלאפון בנהיגה : להלן תקנה 28(ב) לתקנות התעבורה: (ב) (1) בעת שהרכב בתנועה, הנוהג ברכב – (א) לא יאחז בטלפון קבוע או נייד, ולא ישתמש בהם ברכב אלא באמצעות דיבורית; (שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה)
(ב) לא ישלח או יקרא מסרון ( s.m.s ).
משמע איסור מוחלט של שימוש, באמצעות החזקה (כולל וייז) אם הדיבורית אינה באופן קבוע ברכב.

יש לציין ששימוש במכשיר זה אפשרי רק בתנאים מסוימים אשר אינם גורמים לסכנה הן של הולכי רגל והן של תנועת הרכבים, ובמקומות המיועדים לעצירה

האם מותר להשתמש בנייד בדיבורית המונחת קבוע מבלי לאחוז ולהשתמש בוויז?

שימוש בטלפון בזמן נהיגה – קנס על טלפון בנהיגה השימוש בנייד מותר כאשר הנייד קבוע בהתקן המונע נפילתו. לדוגמה, המגנט שעל גב הנייד (ולא נייד אחוז ע”י נהג) הוא נכנס תחת הגדרת דיבורית קבועה אשר מונעת נפילתו ולכן, מותר. ככל וקיבלת קנס על שימוש בנייד בנהיגה ברמזור אדום – זו הדרך לבטל .

שימוש בטלפון בזמן נהיגה נהג חדש ?

עבירה של שימוש בטלפון בזמן נהיגה ל-נהג חדש מסכנת את הנהג חדש בטסט או תיאוריה פעם נוספת. ולכן במקרה של שימוש בטלפון בזמן נהיגה ל-נהג חדש יש דרך להימנע מכך בעזרת ייצוג אשר יקבע התיק לדיון בבית משפט ומחיקת הנקודות.

טלפון בנהיגה על דו גלגלי – האם קסדה ונייד בתוכה עם ספיקר מותר ?

טלפון בנהיגה על דו גלגלי למשל: נהיגה באופנוע ושיחה בנייד עם ספיקר בקסדה מבלי להשתמש בנייד. כלומר, מבלי לאחוז את הנייד מותר.

שימוש בטלפון ברמזור אדום ? נחשב ל-שימוש בפלאפון בזמן נהיגה

אסור, לעשות שימוש בטלפון ברמזור אדום אך ניתן להקל בעונש באופן משמעותי עד כדי בטלות הדוח.
לאחרונה אגף התנועה בחר לבטל את ההנחיה הקודמת.

כך, שמעתה שוטרי תנועה, לא יתנו דוח”ות לנהגים שמדברים בסלולרי ברמזור אדום. אך, במידה ושוטר לא פעל כאמור בהתאם להנחיה – סביר להניח שבית המשפט לא יזכה אותך.

אולם, יש דרך להמיר את ה-דוח על טלפון לעבירה ללא נקודות תעבורה, גם במידה וקיבלת דוח על שימוש בטלפון ברמזור אדום דרך ביטול הדוח תהיינה כמעט זהה לביטול דוח טלפון שלא בזמן רמזור אדום למעט שינויים קלים. לפירוט נרחב בעניין ראה בעמוד ביטול דוח רמזור אדום.

כמה נקודות על טלפון | כמה נקודות משרד הרישוי על טלפון ? כמה נקודות זה טלפון ?

כמה נקודות על טלפון (כמה נקודות זה טלפון) ? שימוש בטלפון בזמן נהיגה נקודות – טלפון בנהיגה ונקודות משרד הרישוי – כאמור ישנה פרשנות רחבת היקף בנושא. על כן, מומלץ להיעזר בעורך דין המתמחה בדיני תעבורה ועל מנת מזעור הנזק. שכן, בנוסף לתשלום הדוח הכספי על סך 1,000 ש”ח יש תוספת של 8 נקודות על שימוש בטלפון.

קנס על דיבור בטלפון בנהיגה ?

כאמור לעיל, קנס על דיבור בטלפון בנהיגה – שימוש בטלפון בעת שהרכב בתנועה שלא באמצעות דיבורית דו”ח בגין עבירה זו , תקנה 28 ב’ לתקנות התעבורה שווה ל 1000 ש”ח – קנס וניקוד של שמונה נקודות.

קנס על דיבור בטלפון בנהיגה 3000 ש"ח ?!

האם יש קנס על דיבור בטלפון בנהיגה בגובה של 3000 ש"ח? כן בהחלט, כאשר מדובר ברכב חברה או מדובר ברכב ליסינג ה-קנס על דיבור בטלפון בנהיגה-3000 ש"ח' ולא פחות מזה, יש מקרים בהם הקנס הוא גם 4000 ש"ח. מה עושים? מבצעים הסבה וע"מ להיפטר מהנקודות אחרי הסבה מעבירים לעו"ד לייצוג כדי למצוא כשלים בדוח.

דוח מצלמה על טלפון ?

דו"ח מצלמה על טלפון האם אפשרי לבטל – כן בהחלט יש לבדוק את נוהל האכיפה וכן את התמונות אשר מונפקות.
יודגש כי דו"ח מצלמה על טלפון מונפקות לפחות 30 תמונות בצבע, וגם יש את עניין החדירה לפרטיות, כאן להדגיש אין להגיע לבד לבית משפט, שכן עלול בית משפט ליתן גם פסילה של 60 ימים בעבירה ראשונה אחרי הרשעה, בדוח טלפון נייד למי שאין טיעונים משפטיים (ולא עובדתיים) בעניין, שכן הדבר גורם לבזבוז זמן שיפוטי יקר. ולכן, ההמלצה להגיע לבית משפט רק עם עו"ד.

ואיך לשחזר דוח טלפון שאבד ?

ואיך לשחזר דוח טלפון שאבד ? צרו קשר עם המשרד אוכל להסביר איך לשחזר דוח טלפון נייד שאבד

שימוש בטלפון ברמזור? גם נחשב שימוש בטלפון בזמן נהיגה ? 

שימוש בטלפון בזמן נהיגה ו/או ברמזור שניהם אסורים גם ביחד וגם לבד בעצירה ברמזור ולוודאי גם ברמזור צהוב או כתוב מהבהב. בהתאם לתקנות התעבורה שימוש בטלפון.

דוח טלפון נהג חדש האם לא יחודש רשיונו בתום הנהג חדש ?

דוח תנועה טלפון לנהג חדש – הטיפול בדוח טלפון ל-נהג חדש ולנהג רגיל – הוא אותו טיפול. כלומר, למצוא יותר כשלים ראיתיים בתיק/ בדו"ח באמצעות עו"ד תעבורה ואז נהג חדש יוכל להנות מעבירה ללא ניקוד, ככה שרישיונו לא יעוכב במשרד הרישוי בתום נהג חדש. לפרטים נוספים ראה שלילת רישיון נהג חדש

קיבלתי דו"ח על שימוש בטלפון נייד למרות שלא דיברתי בטלפון. הדו"ח מוצדק?

כן מאחר והתקנה מדברת על שימוש. והמילה שימוש היא גם החזקה של המכשיר.

קנס טלפון נייד ? האם ניתן לבטל דו”ח על טלפון נייד בזמן נהיגה – שימוש בטלפון נייד – ביטול נקודות וביטול הקנס ?

קנס על טלפון בנהיגה – איך לבטל קנס טלפון נייד בזמן נהיגה, בהלכה האחרונה שניתנה ע”י בית המשפט העליון, ישנם מספר רב של פרמטרים בהם אפשר וניתן לבטל דו”ח/ קנס על טלפון נייד. למשל – על השוטר (רושם הדו”ח) חייב לכלול פרטים רלוונטיים, מקום זמן תאריך ועוד פרטים אחרים מהותיים.

קנס על טלפון בנהיגה – גם אם יהיו פרטים שאינם מהותיים חסרים בדוח, בית המשפט ו/או השוטר יכול להשלים פרטים חסרים אלו במהלך החקירה נגדית או שאלות הבהרה ואז בית המשפט יוכל להרשיע ב-דוח על טלפון בנהיגה.

ביטול דוח טלפון – איך מבטלים דוח על שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה ?

דוח על טלפון בנהיגה – כאמור בפסקה הקודמת ע"מ לבטל את הדוח לחלוטין יעשה רק ע"י קביעת התיק להוכחות והעדת השוטר במהלך חקירה ראשית וחקירה נגדית בבית משפט תוך שימוש בדיני הראיות.

איך לבטל קנס / דוח טלפון נייד בזמן נהיגה ?

דוח על טלפון בנהיגה – החזקת טלפון נייד בזמן נהיגה – אם נבחן את הדוגמה לעיל כאשר השוטר, צריך לבצע מספר דברים ביניהם לבחון מרחק ואף לראות את צבע הטלפון וכו’, סעיף העבירה שעל השוטר חובה לציין באופן מדויק ולא באופן לקוי. “נהגת ברכב הנ”ל ובעת שהרכב היה בתנועה החזקת או השתמשת בטלפון נייד שלא באמצעות דיבורית בניגוד ל-תקנה 28 ב’ לתקנות התעבורה”

מה קורה אם הגשתי בקשה לערער על דוח פלאפון בנהיגה ללא ייצוג, איזה עונש אני יכול לקבל ללא ייצוג עו"ד תעבורה – בעבירת טלפון נייד (תקנה 28 ב' לתקנות התעבורה)?

קנס על טלפון בנהיגה או דוח פלאפון בנהיגה: בעבירה של שימוש בטלפון בזמן נהיגה, אני רואה כי מידי פעם לקוח מגיע לבית משפט לבד ואז מנסה "לסגור" עם התובע – התובע ובית המשפט ע"מ להוכיח את טענת הנאשם יבקשו לקבוע את התיק להוכחות. שכן זה לא קורה מיד ובאותו דיון שהוזמן הלקוח אלא מביאים את השוטר שרשם את הדוח למועד הבא לרוב אחרי כשחודשיים.

ככל ובית משפט מרשיע בתיק של שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, העונשים שמשפט יורה הם ברכיבים הבאים (כולם יחד) :

  • פסילת רישיון נהיגה של עד 3 חודשים.
  • קנס של עד 5000 ש"ח.
  • תנאי של עד 3 חודשיים פסילת רישיון למשך 3 שנים.
  • התחייבות להימנע מעבירה.

הסבר על רכיב התנאי מהו בעבירה של שימוש בטלפון בזמן נהיגה ? – שלא לעבור עבירות תוספת ראשונה ותוספת שניה לפקודת התעבורה. קרי, עד 3 – חודשיים למשך שלוש שנים הווה אומר – ככל ויעבור הנהג עבירה מהתוספת הראשונה והשנייה דהיינו עבירות כמו: חציה ברמזור אדום או מהירות, גם בלי נקודות, עבירת חגורה עבירת מתן זכות קדימה עבירת שלט עצור או כל עבירה בתוספת ראשונה ושניה או תוספת רביעית. יורה בית המשפט על הפעלת תנאי של פסילת רישיון נהיגה לשלושה חודשי פסילת רישיון. מצ"ב רשימת העבירות הקשורות לתוספת ראשונה ושניה (או רביעית)

שימוש בטלפון בזמן נהיגה תקנות תעבורה מידע מקיף 2022

מה העונש לשימוש בטלפון נייד בזמן נסיעה ?

דוח פלאפון בנהיגה – עם ייצוג עו"ד תעבורה שינוי של סעיף העבירה ע"מ להימנע מנקודות תעבורה וקנס 250 ש"ח.

שימוש בטלפון בזמן נהיגה – ביטול דוח נייד ראו דוגמאות בנושא זה להצלחות המשרד :

לפניכם דוגמה לביטול נקודות בטלפון נייד למי שבעברו לא פחות מ- 9 הרשעות של החזקת טלפון נייד, מצורף לעיונכם גם פסק הדין וביטול הנקודות וגם גיליון הרשעות תוך מחיקת פרטים מזהים. ספרו את מספר הרשעות על החזקת/ שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה כאשר דוח זה אילו היה מקבל את הנקודות ו/או שהיה משלם את הדוח, היה "זוכה" לפסילה של 9 חודשים משרד הרישוי. לחצו על התמונות להגדלה.

Scan10.08.2021141810 003
שימוש בטלפון בזמן נהיגה ביטול דוח נייד
שימוש בטלפון בזמן נהיגה
שימוש בטלפון בזמן נהיגה עו"ד חיים אליה
Scan10.08.2021141810 006
שימוש בטלפון בזמן נהיגה 2024
Scan10.08.2021141810 007
שימוש בטלפון בזמן נהיגה נקודות 8 במספר
Scan10.08.2021141810 009
קנס של החזקת טלפון נייד בזמן נהיגה ולו 8 נקודות ו- 1000 ש"ח מסתיים בלי נקודות בכלל ורק עם קנס של חמש מאות ש"ח
לחצו על התמונה להגדלה

שימו לב שיש עוד הרבה פרמטרים שעל השוטר לבחון. אולם, לא פרסתי את כולן.

יתירה מכך ככל והנהג יעלה טענה כי במהלך העדכון בוויז קפצה פרסומת לנייד והוא הזיז את הפרסומת באצבע כי היה צריך את הוויז לנסיעה. הרי שזוהי טענת הגנה מצוינת לזיכוי או לביטול הדוח והנקודות.

מה קורה אם סעיף העבירה הוא 21 (-נהיגה בחוסר זהירות) בהקשר של נייד ?

שימו לב למקרים בהם על הצד מופיע תוכן כגון: רשתות חברתיות סרטונים מהיוטיוב וכיוצא באלה. מה שמחמיר את הדוח. על כן השוטר יתן דוח על פי סעיף 21 – נהיגה בחוסר זהירות. ראו דוגמה בנושא זה להצלחות המשרד אם סעיף העבירה הוא 21 נהיגה בחוסר זהירות בהקשר של נייד :

נהג משאית אשר הנקודות חשובות לו בית המשפט קיבל את עמדת ההגנה והורה על ביטול הנקודות בכפוף לקנס.

ביטול נקודות תעבורה
ביטול נקודות תעבורה טלפון נייד לנהג משאית

שימו לב שיש עוד הרבה פרמטרים שעל השוטר לבחון. אולם, לא פרסתי את כולן. כך, שמספיק והשוטר לא ציין פרמטר אחד נכון או פספס אחד (לא רק מהמובאים לעיל) אלא גם מבין אלו שלא פרסתי כאן – דינו של הדו”ח לבטלות.

ביטול דוח החזקת טלפון נייד? מדוע חשוב לבטל דוח”ות משטרה /קנסות משטרה בגין עבירה של שימוש בנייד בזמן נהיגה?

ביטול דוח החזקת טלפון נייד – ביטול דוח משטרה פלאפון, בגין עבירה שימוש בנייד, דיבור בטלפון בזמן נהיגה, משרד הרישוי עלול לפסול את הרישיון עד ל- 9 חודשים ( בהתחלה 3 חודשים ) לחילופין לצמיתות עקב ריבוי נקודות. ולכן, חשוב לבטל את הדו”ח ולא לשלמו, למידע נוסף מומלץ ליצור קשר עם עו”ד מומחה בתחום התעבורה אשר לו  יש את הניסיון והכלים להתמודד אל מול מערכת המשפט והאכיפה.

8 נקודות על שימוש בטלפון – ביטול נקודות על שימוש בטלפון בזמן נהיגה והאם אפשר גם לבטל את הקנס ?

כאמור לעיל – 8 נקודות על שימוש בטלפון בזמן נהיגה, דיבור בטלפון בזמן נהיגה – במידה ו- דוח על טלפון מבוטל, כך גם הקנס ואף הנקודות של משרד הרישוי מתבטלות.

לסיכום דוח על טלפון – אחיזה של הנייד בזמן נהיגה – אסורה. אך, אם הנייד נמצא במקום קבוע, מותר לעשות שימוש בנייד (כולל וויז) בתנאי שלא לאחוז את הנייד תוך תשומת לב לדרך. בכל מקרה אין לסמס במהלך הנהיגה או לקרוא הודעות כמו גם בכל דוח יש בעיות ויש ספק היכול להביא לביטול במקרה הרע ובמקרה הטוב אף זיכוי. לעניין קנס על דיבור בטלפון נייד בנהיגה בסכום של 3000 ש"ח או 4000 ש"ח – יש אפשרות לטפל באמצעות הסבה.

המרת דוח על פלאפון לאזהרה אפשרי ?

האם אפשר להמיר דוח טלפון באזהרה עו"ד תעבורה חיים אליה מסביר ונותן דוגמה

המרת דוח באזהרה טלפון נייד ? אין אפשרות לבצע המרת דוח על פלאפון לאזהרה, וזאת משום שאגף התנועה לא מאפשר להמיר דוחות של טלפון או סטייה מנתיב או מהירות ועוד מספר עבירות באזהרה. ראה את התמונה הבאה מתוך אגף התנועה האוסרת המרת דוח אלו באזהרה.
בקישור הבא.

האם מותר לסמס ברמזור אדום

האם מותר לסמס ברמזור אדום
אכן מותר לשלוח sms ברמזור אדום עם זאת, הנחיית המשטרה היא לבצע אכיפה רק כאשר הרכב נמצא בנהיגה. ונהיגה נחשב לרמזור אדום שכן הרכב מונע.
אלא שבהנחיית המשטרה מודגש שאין לבצע אכיפה כאשר הרכב עומד ברמזור אדום.

שימו לב, כאשר הרכב עומד ברמזור אדום עדיין עצם העצירה נחשבת נהיגה, כי הרכב מונע. אך יש חריג לכך כאשר המשטרה מנחה שאין לבצע אכיפה למי שמסמס ברמזור אדום, ולכן כל הדוחות אשר ניתנו ברמזור אדום דינם בטלות. כאן יודגש כי לא כל מי שמגיע לבית המשפט יבטלו לו את הדוח !

הפוך. כלומר, מצב זה יכול לקרות רק אם הנהג מעיד עדים או את השוטר בחקירה נגדית ומוצא כשלים באכיפת העבירה. אחרי שמתחיל הליך של הוכחות, חקירה נגדית, חקירה חוזרת, חקירה ראשית ואז השופט יאמץ גרסה מסוימת. לכן, האם מותר לסמס ברמזור אדום כן אך יש צורך להעיד את הדוטר על ההנחית המשטרה.

האם ישנה החמרה בעבירת שימוש בטלפון בזמן נהיגה ?

כן, בהחלט, כיום עבירת שימוש בפלאפון בזמן נהיגה המדינה מבקשת פסילת רישיון נהיגה ל 3 חודשים. אלא אם כן יש כשלים בתיק החקירה ואז כתב האישום ייגמר בקנס ללא נקודות.

להלן מספר דוגמאות נוספות לביטול נקודות:

1. בית המשפט מבטל את הנקודות לאור אי מילוי הדו"ח באופן מדויק

Scan04.07.2021145958 001
כתב אישום / דוח נייד – להגדלה לחץ על התמונה
טלפון נייד
ביטול דוח נייד – להגדלה לחץ על התמונה

2.ביטול נקודות למי שזוהי עבירה של שימוש בנייד בזמן נהיגה בפעם הרביעית !!.

g 5
לחצו על התמונה להגדלה
שימוש בטלפון בזמן נהיגה מה עושים וכמה עו"ד מסביר ונותן דוגמה
לחצו על התמונה להגדלה

ראה בעניין זה כתב אישום תאונת דרכים וכן, עורך דין נהיגה בשכרות.

דוח טלפון בזמן נהיגה סיכום

בטלפון בזמן נהיגה המדריך השלם – ניתן לבטל על פי מספר קריטריונים בהם עבודת השוטר שאינה חפה מקשיים ראיתיים – ככל שהדוח יהיה רצוף בקשיים ראייתיים מהותיים, (בחינת קשיים אלו נעשית ע"י עורך דין) כדוגמת מכשיר סוג ודגם, מרחקים, מצב תנועה + מספר טענות לגופו של עניין באופן שבו השוטר אשר אכף את העבירה של שימוש בטלפון בזמן נהיגה, ורשם דוח טלפון זה.

ככל שאלו לא יהיו מגובות במסגרת חקירה נגדית ולאחר חקירה ראשית, מטעם השוטר, יהיה ניתן לבטל את הדוח לחלוטין. במידה ולא, בשלב זה יהיה אפשר לבטל את הנקודות.

שוב יודגש ככל והמבקש להישפט בדוח זה אין בטענותיו ראיות עובדתיות נכונות בית המשפט לא יבטל את הדוח, ולא יבטל גם את הנקודות, בטח שלא במסגרת דיון הוכחות.

בתי המשפט מתייחסים באפס סובלנות למי שמגיע לבית המשפט ללא ייצוג עם טענות עובדתיות שאינן נכונות המועלות בבית המשפט. במקרה כזה בית המשפט יכול להורות על פסילה של עד 60 ימים, ופסילה על תנאי, קנס גבוה מאוד ואף התחייבות הכרוכה בכמה אלפי שקלים.

לכל שאלה אנו כאן לרשותם, ייעוץ ראשוני ללא עלות, טלפון (רב קווי) משרד 077-530-9587, ריקי מנהלת משרד. למקרים דחופים יש לצור קשר לנייד 0524-42-42-21 (כפתור צור קשר בנייד) ישירות לעו”ד חיים אליה.

עורך דין תעבורה חיים אליה

חיים אליה עורך דין לתעבורה ומשפט פלילי, עו"ד אליה סיים תואר ראשון ותואר שני במשפטים בהצלחה יתרה, עו"ד חיים אליה אף בוחן תנועה וחוקר תאונות דרכים, קרי, כמי שמגיש לבית המשפט חוו"ד משפטית על אירוע תאונה ומי הגורם האחראי לה ו/או חוקר במסגרת חקירה נגדית את הבוחן תנועה במקרה של תאונת דרכים, עשה דרכו במשטרה. כמו גם, מרצה בכיר (ומרכז אקדמי) לעורכי דין אחרים בתחום נהיגה בשכרות בלשכת עורכי הדין . למשרד הצלחות מוכחות רבות בתחום משפט הפלילי ודיני תעבורה, משרד עורכי דין אליה ברשות עורך דין חיים אליה, מונה עוד מספר עורכי דין במחלקות שונות ובענפי משפט שונים. במחלקה הפלילית ייחודיות וחשיבה אסטרטגית – ייצוג בכל בתי המשפט ברחבי הארץ, במגוון עבירות - אלימות במשפחה, עבירות מין, עבירות רכוש, ייצוג בהליכי מעצר ימים / תום הליכים, ייעוץ לפני חקירת משטרה, ייצוג בוועדות שליש בכלא. הן עברייני נוער בדגשים על חוק הנוער, והן בגירים ובדין הרגיל. בתחום דיני התעבורה ייצוג במגוון עבירות: נהיגה בשכרות נהיגה, תחת השפעת סמים, מהירות מופרזת נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון, פסילות מנהליות דוחות תנועה/ קנסות, תיקי משרד התחבורה, מעצרים.


    צור קשר לכל שאלה - אנו כאן כדי לסייע